Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

 Η Εικονική  αλήθεια.  

Τι βλέπουνε τα μάτια μου και τι ακούν τα αυτιά μου;
Μου είναι αδύνατον όλα να τα πιστέψω.
Κι ακόμα ακούω και βλέπω  μια χαρά.

Κι αν πίστευα  σ’ αυτά που βλέπω και  ακούω,
πρέπει να αμφιβάλλω, αν σωστά και δίκαια
συνέβηκαν. Γιατί κατά πως λένε:

Την αλήθεια την κρύβουν με  υπονοούμενα,
με υποκρισία  καλύπτουν τη σκοπιμότητα
και με έωλα επιχειρήματα το συμφέρον τους.

Χωρίς αμφιβολία έχουν τα μέσα και τους τρόπους
αυτά να τα πετύχουν.

Τη φωνή και την εικόνα σου εύκολα μπορούνε να αλλοιώσουν..
Την μια  φωνή  μπορούν να  την  ντουμπλάρουν.
Την εικόνα την παλιά, ως νέα την πασάρουν
και τη φωτογραφία σου μπορούν να ρετουσάρουν.

Ό,τι  βλέπεις και ό,τι ακούς τυφλά μην το πιστεύεις,
αν πρώτα δε σιγουρευτείς
πως είναι γνήσιο κι όχι νοθευμένο.

Πείτε μου δύσπιστο, πείτε μου άπιστο Θωμά,
μα πρώτα  αποδείξτε μου πως είναι όλα αληθινά
κι όχι παραλλαγμένα.


                                                                Θες/νικη 16-11-02

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου